Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

Ποιοί ανταποκρίνονται στις καταγγελίες?...

Προστάτες των καταναλωτών: Δεν ακούνε, δεν βλέπoυν, δεν μιλάνε...
Το τελευταίο καιρό έγιναν από αυτό το Blog αρκετές αναρτήσεις οι οποίες τέθηκαν υπ όψιν των Αρμοδίων Αρχών, και όσες αφορούσαν καταναλωτές, φυσικά ενημερώθηκαν και οι περίφημες καταναλωτικές οργανώσεις. Ποιο και πόσο ανταποκρίθηκαν η έδειξαν το παραμικρό ενδιαφέρον?
Δεν χρειάζεται να απαντήσω(βλέπε φωτό) . Και να σκεφθεί κανείς ότι οι καταγγελίες αναδημοσιεύθηκαν από αρκετά (μικρής και μεγίστης επισκεψιμότητας) Blogs.
Ας πάρουμε ως παράδειγμα (η μάλλον το πείραμα) την προηγούμενη καταγγελία για το ληγμένο κρέας της Γερμανικής αλυσίδας, που προωθήθηκε και σε τρεις καταναλωτικές οργανώσεις. Το Νέο ΙΝΚΑ όπως και το παλιό ΙΝΚΑ κλασσικά και συστηματικά με αγνόησαν. Μια επίσκεψη στις αραχνιασμένες ιστοσελίδες τους θα σας λύσει τη απορία στο γιατί.
Όσο για την ΚΕΠΚΑ (Προστάτης Βορ.Ελλάδος) μου απάντησε ότι για να ασχοληθεί με την καταγγελία πρέπει πρώτα να πληρώσω την ετήσια συνδρομή + 10 ευρώ εγγραφή!!! για να γίνω μέλος.
Ευχάριστη έκπληξη από την (όνομα και πράγμα) καλή ιστοσελίδα www.katagelies.gr που απάντησε ότι ενημέρωσε για το θέμα την Νομαρχία τον ΕΦΕΤ και φυσικά το Lidl.
Οψόμεθα, αλλά υπάρχει και συνέχεια στα πονηρά και περίεργα της εν ελέγχω αλυσίδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου