Τετάρτη 24 Ιουνίου 2009

Μερικές απαντήσεις στα σχόλια αναγνωστών για το LIDL.

Δεν έχω καμιά εμμονή η εμπάθεια για την συγκεκριμένη αλυσίδα. Απλά προσπαθώ να δείξω ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένα περιστατικά η ανθρώπινα (υπαλλήλων) λάθη. Η γνωστή φράση "Το νόμιμο είναι και ηθικό" δείχνει να έχει πλήρη εφαρμογή στις τακτικές του Lidl.
Επειδή το γάλα μέχρι να το περάσεις από το ταμείο, αν έχει ακόμα και λίγα δευτερόλεπτα ζωής, θεωρείται Ο.Κ. δεν σημαίνει ότι πρέπει να το πασάρεις, επειδή ο πελάτης έχει την ευθύνη να ελέγχει τις ημερομηνίες. Να υπενθυμίσω ότι το Lidl είναι η μοναδική αλυσίδα, που υποχρεώνει τους πελάτες τα προϊόντα που χτυπούν στο ταμείο, να τα ξαναβάζουν στο καροτσάκι, και μετά την πληρωμή και απομάκρυνση να τα συσκευάζουν στις σακούλες που τις έχουν πληρώσει και μάλιστα αδρά? Με αυτή την πίεση πότε να προλάβουν να τσεκάρουν αν είναι ληγμένα , υπερχρεωμένα, η ανθρωπίνως λάθος χρεωμένα?
Όσο για τα περιθώρια ασφαλείας που έχουν τα ευπαθή προϊόντα, έχουν προβλεφθεί για τις απρόβλεπτες καθυστερήσεις στην τροφοδοσία από ψυγείο σε ψυγείο και για τις συνηθισμένες και συχνές διακοπές ρεύματος .
Τέλος για το πόσο σοβαρά θεωρεί ο καθένας τα μέχρι στιγμής αναρτηθέντα, περιμένετε για να διαπιστώσετε πόσο σοβαρές είναι οι προσφορές. Ακόμα είναι νωρίς...
Ακολουθουν μερικά από τα σχόλια αναγνωστών ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου