Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Κάποια πράγματα είναι καλό να μένουν...

Γεια σας κ. Σκοπελίτη,
Είμαι και εγώ ένας από τους πολλούς αναγνώστες σας, θα έλεγα όμως φανατικός.
Μέσα καλοκαιριού της χρονιάς που μας πέρασε, ανακάλυψα ένα blog, λιτό αλλά πολύ περιεκτικό και με θεματολογία που με κέρδισε από την πρώτη στιγμή. Άρχισα λοιπόν να διαβάζω τις πιο πρόσφατες δημοσιεύσεις και κατάλαβα ότι βρήκα ένα blog που με εκφράζει πραγματικά αλλά κυρίως ξέφυγα από την μοναξιά.
Νόμιζα ότι ήμουν ο μόνος που βλέπει όλα αυτά τα στραβά γύρω μας, συνεχώς αναρωτιόμουν μήπως είμαι εγώ περίεργος... Ευτυχώς, το βρήκα για να με διαψεύσει... Σιγά σιγά, κατάφερα να διαβάσω σχεδόν όλες τις δημοσιεύσεις που υπήρχαν, αλλά "δυστυχώς" οι πολύ συχνά νέες με καθυστερούσαν. Ποτέ όμως δεν βαρέθηκα, αντιθέτως μάλιστα πάντα επιβράβευα τον δημιουργό. Τι να πρωτοθυμηθώ, La Costa, Lidl, Carrefour, Δήμοι Ραφήνας, Λούτσας, Ν. Μάκρης (στην οποία και κατοικώ) και πολλά άλλα...
Από την Πρωτοχρονιά, σχεδόν καθημερινά έκανα επίσκεψη, περιμένοντας νέας σας αλλά τίποτα... Τις τελευταίες μέρες σκεφτόμουν συνεχώς να στείλω e-mail να ρωτήσω τι συμβαίνει, ώσπου σήμερα το αποφάσισα. Ανοίγω λοιπόν το blog και κόντεψα να κολλήσω την μούρη μου στην οθόνη, δεν πίστευα στα μάτια μου... Στεναχωρέθηκα πάρα πολύ από τον τίτλο, αλλά κάπως με καθησύχασε το υπόλοιπο μήνυμα. Κατανοώ απόλυτα τους λόγους που θέλετε να αποτραβηχτείτε αλλά μήπως να το ξανασκεφτείτε; Δύσκολα νομίζω θα βρεθεί κάποιος ισάξιος σε επίπεδο ρεπορτάζ, λόγου και διάθεσης. Δεν θέλω να χαλάσει σε καμία περίπτωση ότι έχει χτιστεί από εσάς με τόσο κόπο. Πάντως, αν τελικά δεν αλλάξετε γνώμη, ελπίζω ο διάδοχος να είναι εξίσου ικανός. Θέλω μόνο να σας παρακαλέσω, σαν μοναδική υποχρέωση του νέου ιδιοκτήτη να είναι η μη διαγραφή των προηγούμενων δημοσιεύσεων. Κάποια πράγματα είναι καλό να μένουν...
Σε περίπτωση που δεν βρεθεί ενδιαφερόμενος να το αναλάβει, επειδή δεν θέλω να χαθεί, θα ήμουν πρόθυμος να το αναλάβω.

Εύχομαι ό,τι καλύτερο για το μέλλον αυτού του blog!

Σας ευχαριστώ πραγματικά για όλα όσα μέχρι τώρα μας προσφέρατε,
Μαρδ... Νίκ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου