Παρασκευή 16 Απριλίου 2010

Το μήνυμά σας προωθείται στο Kalimeraellada@":

Πολλές φορές το adena-gr παίρνει(από λάθος)e-mail που προορίζετε για άλλους παραλήπτες.
Για αυτό το προωθώ καταλλήλως...
ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ.Κ.ΠΑΠΑΔΑΚΗ.ΣΑΣ ΣΥΜΠΑΘΩ ΚΑΙ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΣΑΣ ΑΛΛΑ!ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΜΑ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ.ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ.ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ,ΒΕΡΟΙΑ,ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΑΡΕΘΕΙ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΟΥΣΙΑ.ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΕΙ.ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΟΥ?ΠΑΩ ΤΑΚΤΙΚΑ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ΒΕΡΟΙΑΣ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ Ν.ΙΩΝΙΑ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΕΧΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ.ΑΥΤΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?ΤΡΩΕΙ!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΜΗΝ ΤΟΝ ΧΑΙΔΕΥΕΤΕ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΛΙΣΣΗ ΜΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!
Adena.gr: Φίλε η γλαρόσουπα σ' αρέσει? Αλήθεια περιμένεις απάντηση από την εκπομπή "Καλημέρα Ελλάδα".
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά...

1 σχόλιο:

  1. Δεν μπορω αλλο να ακουω τα πραγματα που λενε οι πολιτικοι συνεχεια. Υποτιθεται οτι κινουνται για το συμφερον του λαου αλλα δεν δινουν δεκαρα για το τι περναμε εμεις. Εγω δεν εχω προβλημα να στερησω πραγματα απο εμενα και τα παιδια μου να σωσω την Ελλαδα αλλα πρεπει ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ. Οταν βλεπω αυτοι γλεντζεδες να βγαινουν ντυμενοι σε ARMANI και να μου ζητανε ελεημοσυνη οταν δεν εχω να μπορω να προσφερω αυτα που θα ηθελα στα παιδια μου..αηδιαζω. Δεν Θα επρεπε να βγαινουν στη τηλεοραση συνεχεια και να περνανε το "πολυτιμο" χρονο τους ριχνοντας το φταιξιμο περα δωθε αλλα να παρουν ολοι την ευθυνη και να ψαχνουν και στη δικη τους τσεπη να βοηθησουν ΑΛΗΘΙΝΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή