Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Μας έχει χεσμ..νους?

"Θα φάει τα άντερα όσων τον κατηγορούν"!.
Χθες βράδυ κάποια Ρόη Παυλέα, μου έστειλε ένα εκφοβιστικό-απειλητικό και άνευ στοιχείων σχόλιο, υπό μορφήν No-reply comment, ισχυριζόμενη ότι εκπροσωπεί κάποιο κ.Χαριτάτο(χωρίς το μικρό).
Με τρομοκράτησε διαφωτίζοντάς με εντός παρενθέσεως ότι "σύμφωνα με την τελευταία νομολογία τα αδικήματα που τελούνται μέσω διαδικτύου επισύρουν τις ίδιες ποινές με αυτές που τελούνται δια του τύπου".
Επίσης, σε περίπτωση που άλλη ιστοσελίδα αναπαράγει το συκοφαντικό δημοσίευμα μου, θα ασκηθεί εναντίον μου, και μήνυση για ηθική αυτουργία στα εγκλήματα που θα διαπράξει ο όποιος κακόβουλος αντιγραφέας σπιλώσει την προσωπικότητα του πελάτη της.

Για να καταλάβω με ποιους έχω να κάνω κυρά μου, διευκρινίστε μέσω κανονικού e-mail (και όχι άνευ στοιχείων spam), αν μιλάτε για το κύριο που χθές 19 Μαίου 2010 στο πρώτο ημίωρο της πρωινής εκπομπής του, (όπως με πληροφόρησαν αναγνώστες) δήλωσε ότι "θα φάει τα άντερα όσων τον κατηγορούν".

Διευκρινίστε μου παρακαλώ , αν μιλάμε για τον παρουσιαστή που επίσης ( και επανειλημμένα) πρωινιάτικα στην εκπομπή του,δήλωσε για τους Bloggers που δεν τον λιβανίζουν, ότι "τους έχει χεσμένους" ?

Προς το παρόν αγαπητοί φίλοι και εχθροί αναγνώστες, επειδή είναι δύσκολη μέρα, προσέχετε σε ποια Δημόσια κτίρια (ειδικά της Δικαιοσύνης) εισέρχεστε .Σε περίπτωση φωτιάς είναι θανάσιμες παγίδες. Κι αυτό είναι αποτέλεσμα έρευνας!

Θα τα ξαναπούμε μετα την πορεία.

Ο εγκληματίας V.K.

3 σχόλια:

  1. Ο Χαριτάτος δεν είπε ότι περιφρονεί τους bloggers. Είπε ότι περιφρονεί ανώνυμους και υβριστές χειριστές των πλήκτρων σαν και εσένα. Κι αν σου άσκησε μήνυση πολύ καλά σου έκανε. Γιατί τον έχεις λοιδορήσει άπειρες φορές. Υπάρχουν δημοσιεύματα στο ίντερνετ που ο Χαριτάτος υπερασπίζεται τα blogs. Αλλά τους ανώνυμους συκοφάντες έχει τα κότσια να τους κυνηγήσει και μπράβο του. Εγώ ξέρω ότι μόνο οι κότες υπογράφουν με αρχικά. Ο Χαριτάτος βγήκε σαν άντρας και είπε : εγώ εδώ είμαι. Με ταυτότητα. Από τον αέρα. Εσύ να δούμε που θα κρυφτείς όταν σε πιάσει η τσιμπίδα του ηλεκτρονικού εγκλήματος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ανώνυμε 2:37, ο Χαριτάτος και ο κάθε Χαριτάτος, βγαίνει με το όνομά του και λέει εδώ είμαι, γιατί έχει "πλάτες". Άσε λοιπόν κι εσύ και οι άλλοι εγκάθετοι το παραμύθι. Αποφασίστε τελικά, θέλετε ανωνυμία στα blogs ή όχι;
    Όσο για τον περί ου ο λόγος, πριν από μέρες, έβγαλε έναν από τους αρχικουκουλοφόρους στην εκπομπή του, να μιλήσει για τα επεισόδια. Φίλος μου που του το επισήμανε στο fecebook του, πήρε την γνωστή απάντηση όσων είναι σε ΜΜΕ και νομίζουν ότι κάτι είναι: όποιον γουστάρω θα βγάζω στην εκπομπή μου. Φυσικά, όποιον γουστάρει. Αλλά να λέει και τι είναι ο καθένας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όποιος πιάνει το μαρκούτσι απέναντι από μια κάμερα..καβαλάει και ένα καλάμι.... και από εκεί πα΄νε και οι άλλοι!! Καλά πόσο φτωχομπινεδιάρα πρέπει να είναι αυτή η κυρία "δικηγόρος"..τόσα λεφτά παίρνει ο Πίπης δεν εύρησκε καμιά τουλάχιστον καταρτισμένη δίνοντας κάτι παραπάνω ή έχει καβούρια ο άνθρωπος στην τσέπη του?.... να τον ενημερώσει ότι τα blogs θα είναι ανώνυμα θέλει δεν θέλει αυτός και η μίσθαρνη φαρατου!! ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή