Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Το LIDL την ξανα-έκανε πάλι την λαδιά του!

Πριν μερικές μέρες αναγνώστης μας πληροφούσε για μαϊμού Υπερπροσφορά του Λιντλ (κλικ) στο λάδι. Σήμερα στο troktiko, ενας άλλος καταγγέλλει παρόμοια περίπτωση. Σε αντίθεση με τα Ελληνικά ΣουπερΜάρκετ που απαντούν και εξηγούν ακόμα και όταν πρόκειται για λάθος των πελατών, οι Πολυεθνικές απαξιούν να ζητήσουν έστω και ένα εικονικό συγνώμη. Αγένεια η θράσος?Λες και έχουν μπάρμπα στη... Κάνιγγος, η θεία την Κατσέλη. Διαβάστε:
"Σήμερα πήγα να αγοράσω απο το lidl την προσφορά νες καφε (3,79 απο 5.05 ) ώρα εισόδου 8.30. Αφού εψαξα αρκετά βρήκα τη κρυμενη καλά συσκευασία (κάτω απο μικροτερες συσκευασίες ).Στο ταμείο ( ωρα 8.52) μου τα χρεώσαν κανονικά και δεν μουν είπαν κάτι.Σε παρατηρησή μου υπήρχε συνενόηση με την προισταμένη για το αν θα χρεώσουν κανονικά ή ...
οχι,τελικά ακυρωσα την αγορά γιατι με ενημερώσαν οτι η προσφορά τελείωσε παρόλο που πίσω μου μια κυρία διαμαρτυρόταν οτι ειναι απο 8.10 και προσφορα δεν είδε,εκτός βέβαια απο την τεράστια ταμπέλα στην είσοδο που προβάλει την προσφορά. Ως πότε αυτή η κοροιδία σχετικά με τις προσφορές ¨περιορισμένων ¨τεμαχίων. Δεν πρέπει να επεμβουν οι αρμόδιες υπηρεσίες να σταματήσει αυτό το πράγμα?"
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου