Τρίτη 26 Οκτωβρίου 2010

Μήνυμα (με παράκληση να προωθηθεί) για τον Παπαδάκη του "Καλημέρα Ελλάδα"!

Καλημέρα Κε Παπαδάκη,
θα ήθελα να ρωτήσετε σε κάποιους πολιτικούς που βγαίνουν και λένε τις διάφορες μπούρδες τους, να μας πούν τι μειώσεις έχουν κάνει αυτοί σε δικούς τους μισθούς.Πώς πιστεύουν ότι θα μαζέψουν χρήματα όταν μας έχουν αφαιρέσει εργασία που έπαιρναν από μας τον ΦΜΥ και δεν μας δίνουν δυνατότητα να κάνουμε κάτι δικό μας γιατί υπάρχει ο ανάπτυξη?Ποίον πολιτικό να πιστέψω όταν αυτοί που μας έχουν διοικήσει μέχρι σήμερα τελικά αποδείχτηκαν απατεώνες και κλέφτες και κανένας δεν έχει τιμωρηθεί μέχρι σήμερα λόγω του πολιτικού άσυλου?Και τέλος πώς ζητά ο πρωθυπουργός να τον βοηθήσουμε όταν αυτός δεν κάνει καμμία προσπάθεια να μας βοηθήσει?
Και άν ...
σας ενδιαφέρει να μάθετε για την προσωπικό μου πρόβλημα διαβάστε (γιατί εγώ δεν ανήκω στίς ποιό φτωχές οικογένειες που είπε ο Πάγκαλος παρά σε μία οικογένεια που παλεύει εδώ και χρόνια να επιβειώσει με αξιοπρέπεια και να ζήσει στην χώρα που γεννήθηκε και αγαπά).

Πρίν απο 1,5 χρόνο εγώ εργαζόμουν (εργάζομαι εδώ και 22 χρόνια)σε μία εταιρεία για 9,5 χρόνια και έπαιρνα μετά απο τόση προσπάθεια να φτάσω τον μισθό που δικαιώμουν εδώ και 22 χρόνια 1.300 ευρώ και άλλα 1.200 ο σύζηγός μου.
Απολύθηκα γιατί ο μισθός μου λόγω σύμβασης αυξήθηκε καιφυσικά λόγω κρίσης στην θέση μου πήραν 2 άλλα άτομα εκ των οποίων ο ένας με μειωμένο ωράριο μόνο για το τυπικό μέρος γιατί εργάζεται κανονικό ωράριο .Είμαι άνεργη βρήκα δουλεία σε 2 μήνες σε μία επιχείρηση που τελικά δεν πήγαινε καλά και μετά απο 6 μήνες μας απέλησε πάλι.Ψάχνω να βρώ εργασία γιατί δεν έχω μάθει να ζώ διαφορετικά ,έχω 22 χρόνια προυπηρεσία ,2 παιδία 17,14 ετών αντίστοιχα δηλαδή με μικρές οικογενειακές υποχρεώσεις είμαι 41 ετών έχω ένα στεγαστικό δάνειο και προσπαθώ να επιβειώσω με όση αξιοπρέπεια μπορώ ακόμα να έχω.Ψάχνω απεγνωσμένα για εργασία όμως η ηλικία μου δεν τους κάνει και ρωτώ εγώ πως θα μπορέσω να ζήσω τα υπόποιπα χρόνια.Τι θα πώ στα παιδιά μου για να ζήσουν στην χώρα που αγάπησα, όταν η ίδια η χώρα με διώχνει?
Ευχαριστώ
Αναγνώστης-Τηλεθεατής. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου