Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2010

Όταν το JUMBO κάνει ότι γουστάρει, κι ο Γ.Γ. του Καταναλωτή κάνει ..."αποχή" από τα καθηκοντά του...

 Ίσως κάπου μοιράζει ψηφοδέλτια...
Σε πιο κράτος του κόσμου, επιχείρηση βάζει αυθαίρετα όρους  επιστροφής των προϊόντων,  για να αποθαρρύνει τους καταναλωτές να επιστρέψουν τις " φθηνο-σαβούρες" που έκαναν το λάθος και τις αγόρασαν. Διαβάστε:
  Αγαπητό τρομακτικό είχαμε και εμείς παρόμοια εμπειρία όταν επιχειρήσαμε να επιστρέψουμε ένα γυάλινο κηροπήγιο το οποίο μας απαγόρεψαν να ελέγξουμε πρίν το αγοράσουμε "γιατί απαγορεύεται να ανοίξετε το κουτί, θα το ανοίξετε στο ταμείο" και αφού το πληρώσαμε και ανοίξαμε το κουτί διαπιστώσαμε ότι ήταν ραγισμένο....Στο ταμείο μας είπαν να...
βγούμε από την έξοδο του καταστήματος και να περάσουμε ξανά από την είσοδο όπου ήταν το γραφείο της! εξυπηρέτησης πελατών. Εκεί μας είπαν ότι δεν μπορούν να μας κάνουν την αλλαγή διότι βγήκαμε από το κατάστημα (αν παραμέναμε μέσα θα το άλλαζαν επι τόπου - δεν τους ενδιέφερε το γεγονός ότι η υπάλληλος του ταμείο μας έδωσε τις οδηγίες ούτε ότι η απόδειξη είχε κοπεί πρίν από 4 λεπτά)- και θα πρέπει να επιστρέψουμε Σαββατο ή κάποια άλλη μέρα(δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή) από τις 6-7μμ γιατί μόνο σε εκείνες τις μέρες/ώρες δέχονατι να αλλάξουν τα ελατωματικά. Όταν πήγαμε να το κάνουμε αυτό και ήταν 7 και 5 μας είπαν ότι αργήσαμε και πρέπει να επιστρέ! ψουμε άλλη μέρα. Εν'τω μεταξύ είχαÎ! ½ περ άσει καμία δεκαρία μέρες και ρωτήσαμε την υπεύθυνη αν υπάρχει τελίκά το αντικείμενο που θέλουμε να αλλάξουμε ή αν έχει εξαντλήθεί. Η ίδια μας λέει υπάρχει στο κατάστημα του Ρέντη "και θα καλέσω να σας το κρατήσουν να το αλλάξετε εκεί". Πηγαίνουμε στο κατάστημα με την απόδειξή αλλάγής που καταφέραμε να πάρουμε από τον Άλιμο η οποία σημειωτέον ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ πρέπει λέει να χρησιμοποιηθεί την ίδια μέρα αλλιώς χάνεις τα χρηματά σου. Πράγμα που σημαίνει και την αλλαγή χάνεις αλλά και τα χρήματα που έχεις πληρώσει.
Στο Ρέντη που πήγαμε στο ταμείο μας ενημέρωσαν ότι δεν μπορούμε να κάνουμε την αλλαγή σε εκείνο το κατάστημα!!!!!!!!! και ότι μπορούμε να το κάνουμε μόνο στου Αλίμου απ'όπου είναι η απόδειξή αλλαγής. Ήταν 5 λεπτά πρίν από το κλείσιμο - γιατί πήγαμε μετά την δουλεία, και μετά την επίσκεψη στο κατάστημα του Αλίμου όπου μας έδωσαν την απόδειξη αλλαγής (ωσάν εργαζόμενοι ανθρώποι που δεν περνάμε όλη μας την μέρα προσπαθώντας να ακολουθήσουμε το οργανόγραμμα του Τζάμπο) , και είπαμε ότι δεν υπάρχει περίπτωση να προλάβουμε να φτάσουμε πίσω στον Αλίμ! ου ούτε με ελικόπτερο η απάντηση ήταν ότι "δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και χάνεται τα χρήματα σας". (ΚΛΕΦΤΕΣ!!!!!!!!!!)
Σημειώστε ότι η υπέυθυνη από το άλλο Τζάμπο μας έστειλε στο άλλο υποκατάστημα και μας κράτησε κίολας το ελατωματικό αντικέιμενο - δεν μας ενημέρωσε όμως ότι ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ!
Όλες οι σωστές αλυσίδες όπως το Ζαρα, τα Σπρίντερ, κλπ αλλάζουν ότι πάρεις σε οποιοδήποτε κατάστημα τους οπουδήποτε στην χώρα, ή σου επιστρεφουν τα χρηματά σου. Απλά και εύκολα.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι το Τζάμπο μας έκλεψε στην κυριολεξία τα χρήματα μας αφού και το ελατωματικό αντικείμενο κράτησε, δεν μας το αντικατέστησε ΠΟΤΕ και τα χρηματά μας δεν επέστρεψε ποτέ.
ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ!
Προσθέστε στα παραπάνω και τις βενζίνες και τα τηλέφωνα στο κινητό 10 μέρες για να καταλάβεται πόσο "τζάμπα μαν" μας κόστισε τελικά ένα απλό κηροπήγιο
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ

1 σχόλιο:

  1. Υπαρχει συνηγορος του καταναλωτη .
    http://www.synigoroskatanaloti.gr/
    Οπως επισης στην σελιδα της ΕΕ
    http://europa.eu/eu-life/consumer-rights/index_el.htm
    μπορεις να βρεις πληροφοριες και συμβουλες .

    Καλες οι δημοσιευσεις αλλα μονο αυτο μαλλον δεν φτανει .

    ΑπάντησηΔιαγραφή