Σάββατο 1 Ιανουαρίου 2011

Η ομιλία του Δημάρχου Σκοπέλου Γ. Μιχελή κατά την ορκωμοσία του νέου Δημοτικού Συμβουλίου

Ο νέος Δήμαρχος
Σκοπέλου
Γιώργος Μιχελής

Αγαπητοί μου Σκοπελίτες, Κληματιανοί, Γλωσσώτες και Λουτρακιώτες
Συναισθήματα συγκίνησης, χαράς, ευγνωμοσύνης και περηφάνιας με διακατέχουν αυτή τη στιγμή.
Είμαι συγκινημένος και συνάμα χαρούμενος, γιατί μετά από ένα πανέμορφο προεκλογικό ταξίδι, φτάσαμε σήμερα να δίνουμε αυτό τον όρκο, αυτή την υπόσχεση σε όλους σας ότι θα προσπαθήσουμε να φανούμε αντάξιοι της αποστολής μας.
Είμαι ευγνώμων που με τιμήσατε με την εμπιστοσύνη σας. Θέλω να ...σας διαβεβαιώσω...
ότι αυτή την εμπιστοσύνη θα την τιμήσω με όλες τις ικμάδες της αντοχής μου.

Αναλαμβάνω τα καθήκοντά μου σε μια κρίσιμη για το νησί μας περίοδο. Η οικονομική κρίση της χώρας, προφανώς μάς επηρεάζει κι εμάς. Το νέο μοντέλο της τοπικής αυτοδιοίκησης, ο Καλλικράτης, βρίσκεται ακόμα στα σπάργανα και θα περάσει αρκετός χρόνος για να περάσει τις παιδικές του ασθένειες. Τέλος τα οικονομικά του Δήμου μας και των επιχειρήσεών του βρίσκονται σε εξαιρετικά δυσμενή κατάσταση, τόσο στο σκέλος των εσόδων, όσο και στο σκέλος των υποχρεώσεων σε τράπεζες και προμηθευτές.
Τέλος είμαι περήφανος γιατί είμαι δήμαρχος αυτού του πανέμορφου τόπου, ίσως του ομορφότερου νησιού του κόσμου. Αυτή την ομορφιά δεσμεύομαι απόψε εδώ, όχι μόνο να τη συντηρήσω, αλλά και να την μοιραστούμε με όσο το δυνατόν περισσότερους πολίτες του κόσμου.
Απόψε θέλω επίσης να σας διαβεβαιώσω για το αμέριστο προσωπικό μου ενδιαφέρον, αλλά και ολόκληρης της νέας δημοτικής αρχής, απέναντι στα θέματα που σας απασχολούν και να σας πω ότι θα πράξουμε ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατόν προκειμένου να φανούμε αντάξιοι των προσδοκιών σας.
Μέσα σε αυτό το δυσμενές περιβάλλον, σας καλώ όλους σε μια εποικοδομητική συνεργασία, που θα διέπεται από πνεύμα αλληλοκατανόησης και αλληλοσεβασμού. Από την πλευρά μου θέλω να σας διαβεβαιώσω ότι εφεξής θα υπάρχει μία συνεχής ροή επικοινωνίας μεταξύ μας, ώστε να γνωρίζετε υπευθύνως τα τεκταινόμενα στο Δήμο μας και να αυξηθεί η συμμετοχή σας στη λήψη κρίσιμων για το νησί μας αποφάσεων.
Οι συνεργάτες μου και εγώ, καθώς και όλοι οι εργαζόμενοι στο Δήμο, τους οποίους σέβομαι και εκτιμώ, θα βρίσκονται πάντα στη διάθεσή σας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που σας απασχολούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά με υγεία και οικογενειακή ευτυχία σε όλους!
http://efimerida-sporades.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου