Κυριακή 16 Ιανουαρίου 2011

Carrefour Μαρινόπουλος: Κλασικά , άλλη τιμή στο ράφι και άλλη στο ταμείο.

Πήγα για ψώνια το Σάββατα στo carrefour Μαρινόπουλος στον Πύργο Ηλείας. Μέσα σε αυτά που αγόρασα ήταν και γάλα το οποίο είχε τιμή στο ράφι 1,31ευρώ και στο ταμίο μου το χτύπησαν 1,45 ευρώ. Όταν αντιλήφθηκα την κλοπή, πριν φύγω από εκεί, άρχισα να διαμαρτύρομαι. Μάλιστα τους τόνισα ότι στο συγκεκριμένο μαγαζί έχει γίνει και άλλες φορές. Η κυρία που δήλωσε υπεύθυνη ήταν αδιάφορη και θρασύτατη. Προφανώς έχει λάβει εντολές να αδιαφορεί για ανάλογα περιστατικά. Πόσοι ελέγχουν τις αποδείξεις τους. Όταν βρεθεί κάποιος και διαμαρτυρηθεί ρίχνουν ένα συγγνώμη λάθος και δεν τρέχει και τίποτα. Μάλιστα η μεγαλύτερη βρομιά τους ήταν ότι... όταν ζήτησα τα χρήματά μου μου τα έδωσαν και μου πρόσφεραν και δύο γάλατα επιπλέον για να μου βουλώσουν το στόμα. Νομίζουν μάλλον ότι είμαστε όλοι αναξιοπρεπείς όπως τα μούτρα τους. Θεώρησαν δηλαδή ότι θα ένιωθα και ευχαριστημένοι με την προσφορά τους. Αλητεία στο μεγαλείο της.
ΠΡΟΣΟΧΗ όσο χρόνο και να απαιτεί πρέπει να ελέγχουμε το λογαριασμό. Είναι πολιτική τους η κλεψιά. Αν καποιος διαμαρτυρηθεί σίγουρα έχουν περάσει πεντακόσιοι που δεν έκανα έλγχο. Σκεφτήτε τι κέρδος είναι αυτό. Και μετά σου λένε προσφορές. Να με τι πλάτες τις κάνουν.
Δεν ξέρω που θα φτάσει αυτή η κατάσταση. Όλοι έχουν εθιστοί στη ρεμούλα. Μέχρι πότε όλοι εμείς οι απλοί πολίτες θα είμαστε τα αντικείμενα εκμε΄τάλευση για κάθε ρεμάλι είτε αυτό είναι πολιτικος είτε πολυεθνική είτε ο μικροπολητής της γειτονίας. Έλεος !!!!
Αναγνώστης
http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/carrefour_16.html

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου