Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Έχουν σπάσει ρεκόρ οι καταγγελίες καταναλωτών για το JUMBO ,αλλά τα αρμόδια Υπουργεία έχουν Ωτίτιδα!

Και ειδικά η Γενική Γραμμματεία του Καταναλωτή , χρόνιας μορφής.
Η μια στις τρείς καταγγελίες καταναλωτών στα Blogs (ειδικα στα μεγάλης επισκεψιμότητας), αφορά το πολυκατάστημα παιχνιδιών (και όχι μόνον) κινεζο-JUMBO.
Τι για χυδαίες διαφημίσεις που απευθύνονται στα παιδιά, τι για κουτοπόνηρες -προκλητικές πρακτικές στην επιστροφή (αναρίθμητων) ελαττωματικών προϊόντων, τι προσβλητική συμπεριφορά των σεκιουριτάδων με σωματικό έλεγχο? Κι όμως τα οργανίδια του Υπουργείου του Χρυσοχοιδη, παρέχουν "ασυλία" στην αλυσίδα. Όσοι έχετε καεί σε "χυλό", κοιτάξτε προσεχτικά τις φωτογραφίες , και να είστε έξτρα προσεχτικοί όταν επισκέπτεστε τα καταστήματα ,ειδικά ...με τα παιδιά σας. Μόνο οι αρμόδιοι μακάκες της Πυροσβεστικής, δεν μπορούν να διακρίνουν τις παγίδες θανάτου στους χώρους αυτούς . Μέχρι να τους τα κάνουμε λιανά, ντυθείτε πυρίμαχα. Διαβάστε στη συνέχεια  μια από τις πολλές αναρτήσεις που κατακλύζουν την μπλογκόσφαιρα.

Για την νέα αισχρή διαφήμιση των καταστημάτων Jumbo ...

Ως γνώστης κάποιων πραγμάτων εκ των έσω, γιατί τυγχάνει να εργάζομαι για την συγκεκριμένη εταιρία, θα πρέπει να ενισχύσω τις αρνητικές στάσεις και επιθέσεις που εξαπολύθηκαν ενάντια της διαφήμισης, διότι στέκουν κατά κόρων τα λεγόμενα που ειπώθηκαν..

Αυτό που μου κάνει τρομερή εντύπωση είναι που βρέθηκε επιτέλους κάποιος πολίτης να "καταγγείλει" το αισχρό αυτό γεγονός και λέγοντας επιτέλους διότι έχει επαναληφθεί τουλάχιστον 2 φόρες παρόμοιο περιστατικό, που γνωρίζω τουλάχιστον ..
Σε προηγούμενες διαφημίσεις είχαν ειπωθεί οι εξής φράσης .. "θα τα κλάσεις" και "η ματιά του πέους,πέτρα" .. Το γελοίο είναι ότι κατά καιρούς και η "πολιτική" που ακολουθείται,όταν βγει μια νέα διαφήμιση του καταστήματος είναι,να την "δοκιμάζουν" για να δουν κατά πόσο είναι αρεστή στο άκουσμα και κατά πόσο θα εντυπωσιάσει με την πρωτοτυπία της,να αναφέρω εδώ λοιπόν, πως έχουν καταργήσει μέχρι και εντός της ημέρας διαφημίσεις που δεν έχουν καμία απρεπή αναφορά εν αντιθέσει με αυτές που της κράτησαν μέχρι τέλους.. Άξιο αναφοράς είναι και το γεγονός, του ότι αναφέρεις στον διευθυντή σου ότι αυτό που ακούγεται σε ένα κατάστημα που απευθύνεται κυρίως σε μικρά παιδιά είναι τουλάχιστον άσεμνο, και η απάντησή του (?), να γελάσει επιδεικτικά γυρνώντας την πλάτη.Εν κατακλείδι κοιτάζοντας τα πράγματα ως πραγματικά έχουν,κατανοείς ότι ..Αυτός είναι ο κόσμος μας και δυστυχώς θα είναι ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ..!!!

Αναγνώστης

5 σχόλια:

  1. Mα φίλε μου, αυτές οι καταγγελίες, που είναι ψεύτικες, δεν κατακλύζουν την μπλογκόσφαιρα όπως λες. Γράφονται μόνο σε ένα γελοίο ιστολόγιο, το tr-ma-ktiko το οποίο ανήκει στη διαφημιστική εταιρεία του κ.Λεων Μαλαχιά και το γράφουν οι υπάλληλοι της διαφημιστικής, με σκοπό να εκβιάσουν τον καταστηματάρχη να αλλάξει διαφημιστική.
    adena, είσαι εξαιρετικός μπλόγκερ, μην αβαντάρεις το άκρων άωτον της αλητείας που είναι το εκβιαστικό τρομακτικό.
    (το οποίο δεν συλλαμβάνουν επειδή έχει εβραϊκή ιδιοκτησία)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. distixos polla simvainoun ekei mesa...apo tous ipeuthinous tameion,os kai tous epoptes tameion...tromokratia,oi protoi parafilane me tin proti stravi na se dosoun..kai oi deuteroi ekviazontai apo tin etairia me to proto lathos ton tameion na dosoun onoma kai na tous dioksoun,,an kapoios epoptis den to kanei ,giati anthropoi einai oi tamies kai lathoi kanoun...feugei o epoptis tin idia stigmi...makari na mporousa na doso perissotera stoixeia alla den mou epitrepete...kai kati allo oi ipalliloi anagazontai na zoun mesa sta fota kai tis mirodies ton plastikon ,tha eprepe na tous dinetai ena epidoma giauto,,pou tha stravothoun kai den ksero ti allo tha pathoun apo tis anathimiaseis,alla exoun geres plates piso tous...kai kaliptontai...ena aisxos...pouthena den iparxoun toso asximes sinthikes ergasias...an mono mporo na tous anagnoriso kati kalo einai oti plironontai oi ipalliloi stin ora tous...alla kai auto exei to kako tou...misthos peinas..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εγω παντως τις εκανα τις καταγγελιες μου στην Πυροσβεστικη (www.fireservice.gr) και εγινε ελεγχος και πεσανε προστιμα σε καποια καταστηματα. Ας κανουμε και εμεις κατι για να κινητοποιηθουν οι υπευθυνοι. Ενα e-mail χρειαζεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. απαραδεκτη συμπεριφορα και των 2 υπευθηνων στα τζαμπο ταυρου οταν πηγα να αλλαξω 2 καρεκλες θαλασσης που ηταν ελλατωματικες σκιστηκαν μεσα σε 20 μερες απο την ημερα που τις αγορασα και μου απαντησαν οτι δε μπορουν να τις αλλαξουν γιατι εχουν περασει πολλες μερες απο τοτε που τις πηρα Ντροπη σε ενα τετοιο καταστημα να πουλανε ελλατωματικα πραγματα και μετα να σου απαντανε πολυ κυνικα οτι αυτη ειναι η πολιτικη τις εταιριας εννοειτε οτι δε θα ξανα ψωνισουμε απο τα καταστηματα τους και λυπαμαι που με αναγκαζουν να μπω στη διαδικασια της ΔΥΣΦΗΜΙΣΗ τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαραδεκτη επισης συμπεριφορα υπαλληλου στο καταστημα Jumbo της παιανιας.Επισκεπτικα το καταστημα με την μητερα μου και τα δυο παιδια μου το βραδυ της πεμπτης.Ολα ξεκινησαν οταν ο γιος μου 19 ΜΗΝΩΝ εσκισε μια συσκευασια ενος φορτηγου πριν προλαβω να την πληρωσω και ενω οδευω προς το ταμειο για πληρωμη δεχομαι επιθεση απο καποιο υπαλληλο του καταστηματος ο οποιος με υβριζει μου μιλαει με χυδαιο τροπο και επιθετικο λεγοντας οτι ειμαι γυφτισσα και εγω και το παιδι μου γιατι τον αφησα να ανοιξει τη συσκευασια και οταν εγω τον ρωταω με οση ψυχραιμια μου εχει μεινει για πιο λογο μου μιλαει κατα αυτον τον τροπο μου και εφοσον δεν εχω αρνηθει την πληρωμη του προιοντος και ποιο ειναι το προβληματα?η απαντηση του ηταν οτι ερχεστε εδω μεσα και νομιζετε πως ειναι το σπιτι σας και οποτε θελουμε οσοι δεν υπακουν στους κανονοσμους τους πεταμε εξω στο λεπτο και στην καλυτερη των περιπτωσεων καλουμε την αστυνομια.Εκει σταματησε αφου πρωτα προσπαθησαν να τον συγκρατησουν 2 συναδελφοι του που εποιϊΚΟς ΕΚΡΥΒΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ.Εφτασα λοιπον στα ταμεια για την πληρωμη τελειως ξαφνιασμενη και θολομενη απο το συμβαν εκει με πλησιασαν οι δυο υπαλληλοι που προσπαθουσαν λιγο πριν να συννετησουν τον συναδελφο τους εν ονοματι ΧΡΗΣΤΟ[το ονομα το ακουσα στη εξοδο]λεγοντας μου [ΧΙΛΙΑ ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ Η ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΓΝΩΜΗ ΤΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΟΥΜΕ].Εκει λιγο ηρεμησα.Αφου πληρωνω στεκομαι με τον γιο μου στην εισοδο και περιμενω με το γιο μου την κορη μου και την μητερα μου για να φυγουμε και να παλι ο ΚΥΡΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ο οποιος σχολαει παει χτυπαει την καρτα του και περνωντας απο διπλα μου μου λεει ψυθιριστα μην τολμησεις να κανεις κατι.Ξαφνιαζομαι για ακομα μια φορα και ζηταω αμεσως το ονομα του κυριου για να υποβαλλω μηνυση και να καλεσω το 100.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΗΤΑΝ [ΕΓΩ ΣΧΟΛΑΣΑ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΣ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠ'ΕΞΩ].Για καλη μου τυχη ειχε ερθει ο πατερας μου για να παρει την μικρη μου να την παει καταυθειαν τεννις.Βγαινω λοιπον ο κυριος περιμενε απ'εξω με αγριεμενος υφος κουνοντας τα κλειδια του σαν ροδα και κοιτωντας με αγριεμενα.Εκει εληξε αφου ειδε οτι δεν ημασταν μονες μας.Ενα θα πω ΣΥΝΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΗΡΗΣΗ JUMBO ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΕΙΛΟΥΝ ΤΟΥς ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟΥς ΒΛΕΠΟΥΝ ΣΑΝ ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙ.ΕΠΙΣΗς ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΤΑ JUMΒO ΔΕΝ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΣΕΒΟΝΤΑΙ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΒΑΣΜΟς ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ..........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΑΠΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΕΤΑΙΡΙΑ........ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΑΤΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή