Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Η Βουβή....Κραυγή

Είπα να γράψω και εγώ κάτι για όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μου.


Αλλά για τι πράγμα να γράψω;
Για τους ανεπάγγελτους επαγγελματίες πολιτικούς που η ανικανότητα τους έφερε την χώρα στον γκρεμό;
Για αυτούς που παραδέχονται ότι μαζί τα «φάγαμε», δηλαδή παραδέχονται ούτε λίγο ούτε πολύ ότι αυτοί  τα έφαγαν όλα;.
Η για τους άλλους, τους δημοσιογράφους ντε, που... κάθονται στης γραφειάρες τους και χτυπώντας τα πλήκτρα στα πανάκριβα laptop που διαθέτουν γράφουν  βαθυστόχαστα άρθρα και πληρωμένες οικονομικές αναλύσεις για να μας πείσουν ότι όλα βαίνουν καλός  για να μην πάθουν ζημιά τα αφεντικά τους.

ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΧΑΡΗ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ…. ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ.

Θα γράψω για αυτόν τον ανώνυμο Έλληνα που με βουβό πόνο και αγωνία για την πατρίδα  και για τα παιδία του κατέβηκε στης πλατείες όλης της Ελλάδας ,  αυτή η βουβαμάρα ήταν η ποιο δυνατή κραυγή αγωνίας που έχω ακούσει μέχρι σήμερα στην ζωή μου.

Τα στόματα ερμητικά κλειστά και όμως τα ερωτήματα γύρω μου έπεφταν βροχή και μόνο αγωνία έβγαζαν.
Τι θα γίνει η πατρίδα μας;
Γιατί κλείνουν τα σχολεία;
Τα παιδιά μας θα μείνουν αμόρφωτα;
Γιατί κλείνουν νοσοκομεία;
Αν αρρωστήσω πως θα γίνω καλά;
Γιατί ο ιδρώτας μας να χάνεται και να τον παίρνουν οι τοκογλύφοι;

Πέφτοντας στο κρεβάτι μου να κοιμηθώ  όλα αυτά τα ερωτήματα γύριζαν στο μυαλό μου και δεν με άφηναν να κλείσω μάτι.

Χρεωκοπία τώρα σκέφτηκα.
Ας πάνε στο μισό η μισθοί και η συντάξεις.
Ας κουρέψουν της καταθέσεις στο μισό(άλλωστε το 90% του λαού δεν έχει μια, μόνο λαμόγια είναι το 10%).
Ας πάνε η εισαγωγές στο μισό.
Ας γίνει το φιατάκι όνειρο απατηλό.

Αλλά παράλληλα
Στο μισό όλες η αξίες.
Στο μισό η βενζίνη, το πετρέλαιο, τα φάρμακα, οι φόροι, τα τρόφιμα, τα μέσα μεταφοράς, όλα στο μισό.
Κανένα μισθό για αυτόν που θέλει να λέγετε βουλευτής και θέλει να υπηρετήσει την πατρίδα του και τον λαό.
Βουλευτής η υπουργός που πήρε μίζα; Με συνοπτικές διαδικασίες στο σπίτι του που θα είναι στο Κορυδαλλό, και όλη η περιουσία του στο λαο.
Επίορκος κρατικός υπάλληλος; Με συνοπτικές διαδικασίες στον Κορυδαλλό.
Φοροφυγάς; Με της ίδιες διαδικασίες να σαπίσει εκεί μέσα.

Κάποιος μπορεί να πει.
Μα ζεις στην Ευρώπη, δεν είσαι Ευρωπαϊστής; ή με όλα αυτά που θες να γίνουν καθώς και με αυτά που είπε πρόσφατα ο γενικός διευθυντής της Allianze της μεγαλύτερης ασφαλιστικής που παρότρυνε τους καρχαρίες να μεταφέρουν τα εργοστάσιά τους εν Ελλάδι  δεν σε πειράζει που η χώρα προορίζεται σε ρόλο Αλβανίας;

Και εγώ απαντώ.
Δεν θέλω να είμαι Ευρωπαϊστής, δεν θέλω να ζω σε μια Ευρώπη που το μόνο της μέλημα είναι το κέρδος και η ευημερία των αριθμών και όχι ο άνθρωπος.
Δεν θέλω άλλα υποβρύχια που γέρνουν, C4I που δεν δουλεύουν.
Δεν θέλω να πληρώνω τους δρόμους που φτιάχνουν δέκα φορές ποιο ακριβά από την Αυστρία και την Ελβετία.
Δεν θέλω της διοξίνες τους.
Δεν θέλω άλλες SIEMENS.
Δεν θέλω άλλους απατεώνες που δεν μου δίνουν τα οφειλόμενα από τον πόλεμο. (Σχετικό Αρθρο)
Δεν θέλω άλλα Focus, bild και άλλες κίτρινες φυλλάδες να με χλευάζουν.
Δεν θέλω άλλο χοντρούς Γερμανούς Ευρωβουλευτές πήχτρα στην χοληστερίνη από τα πολλά λουκάνικα να μου υποδεικνύουν και να μου κουνούν το δάχτυλο να πουλήσω τα νησιά μου, τον Παρθενώνα ακόμη και τον Ήλιο μου.

Δεν θέλω να είμαι Ευρωπαϊστής με αυτές της συνθήκες.

Όσο για το δεύτερο ερώτημα η απάντηση είναι απλή.

Η Βουλγαρία, η Τσεχική Δημοκρατία, η Δανία, η Λεττονία, η Λιθουανία, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Ρουμανία, η Σουηδία  το Ηνωμένο Βασίλειο

Είναι και αυτές Αλβανία;
Και στο κάτω κάτω της γραφής τι κακό έχει η Αλβανία σαν χώρα;

Θέλω να αποφασίζω ΕΓΩ για την τύχη μου και όλοι μαζί για την τύχη της πατρίδας μας.
Θέλω να αποφασίζουμε όλοι μαζί οι Έλληνες για το τη δημοκρατία, παιδία, υγεία θέλουμε

Θέλουμε να αποφασίζουμε εμείς τι θέλουμε!.

Μετά από αυτές της σκέψεις  κατέληξα στο συμπέρασμα, το δικό μας συμπέρασμα που το είδα καθαρά στα μάτια όλων αυτών των βουβών Ελλήνων.

Τούτος ο λαός σε όλη του την ιστορική διαδρομή πολεμούσε  για το όραμα του, που αυτό το όραμα το λένε Ελευθερία.
Έτσι και τώρα ο λαός πρέπει να αγωνιστεί για αυτό το υπέρτατο αγαθό χωρίς να βαρυγκωμήσει.
Σε τούτον τον πόλεμο που έχουν κηρύξει οι ντόπιοι και διεθνείς τοκογλύφοι, θα χύσει  ιδρώτα και αν χρειαστεί και αίμα για να μην παραδώσει στα παιδιά του την  πατρίδα μισή από αυτήν που κληρονόμησε από τους πατεράδες του.

Δ.Η


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου