Παρασκευή 29 Ιουλίου 2011

Αγωγή στο parapolitika.gr από τον αδερφό της κολλητής της Ντόρας...

Η ΝΤΟΡΑ ΓΝΩΡΙΖΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Σήμερα «παρέλαβα» αγωγή που έχει καταθέσει εναντίον μου, ο γιατρός Ανδρέας Μποτωνάκης, αδερφός της κολλητής της Ντόρας, Αντωνίας (Μπουμπού) Μποτωνάκη – Παπαδομανωλάκη. Καλοδεχούμενη, η αγωγή, αν και προτιμώ την δημόσια αντιπαράθεση. Στο "γήπεδο" που έχουμε την ευκαιρία να κριθούμε (και) από τρίτους. Μιας, όμως, και ο εν λόγω κύριος προτίμησε τον δρόμο της δικαιοσύνης, θα τον ακολουθήσω. Ήδη...,
έχω δώσει εντολή στον δικηγόρο μου, Μαυρουδή Βορίδη, να καταθέσει μήνυση και αγωγή κατά της κυρίας Αντωνίας (Μπουμπού) Μποτωνάκη – Παπαδομανωλάκη και του διακεκριμένου Χανιώτη γιατρού κ. Ανδρέα Μποτωνάκη. Τα χρήματα θα τα διαθέσω στο γηροκομείο Κισάμου.
ΑΞΙΖΕΙ: Όπως, μαθαίνω, η Ντόρα ήταν ενήμερη για την απόφαση του γιατρού Ανδρέα Μποτωνάκη, να καταθέσει αγωγή εναντίον μου. Tα σχόλια δικά σας. Εγώ, ένα έχω να σημειώσω. Ο κάθε πολιτικός επιλέγει (και) το πολιτικό του ΤΕΛΟΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου