Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011

“Γιατί μπαμπά”;


Σήμερα το πρωί λίγο πριν φύγουμε από το σπίτι για να πάμε στην παρέλαση, η μικρή μου κόρη (Α’ Δημοτικού) μου έκανε μια ερώτηση, η οποία με … ξάφνιασε και με έφερε σε αμηχανία.
Μου έδειξε το πάνω μέρος από το κοντάριτης σημαίας και με ρώτησε:
“Γιατί είναι έτσι; Μου φαίνεται παράξενη. Εδώ δεν πρέπει να έχει το σταυρό”;
Ομολογώ ότι δυσκολεύτηκα να της απαντήσω. Να ομολογήσω ότι τη σημαιούλα δεν την αγοράσαμε εμείς. Μια φίλη που αγόρασε για τα παιδιά της πήρε κι άλλη μια για μας. Δεν ξέρω από πού τις πήρε. Αφού φύγαμε για την παρέλαση, εκεί...
διαπίστωσα ότι όλες οι σημαίες που είχαν τα μικρά παιδιά ήταν ίδιες. Κοντάρι χωρίς σταυρό … Κάποιον φίλο που ρώτησα στην παρέλαση, αν το πρόσεξε … μου είπε ότι ίσως να το κάνουν έτσι για να μην βγάλουν κανένα μάτι !!!!!
Τα δικά μου μάτια και της κόρης μου γιατί “βγήκαν” ΧΩΡΙΣ το σταυρό;;;
-VAG-
Με εκτίμηση

Blog:
ΜΕ ΑΠΟΨΗ

1 σχόλιο:

  1. ειναι προφανως συνομοσια των εβραιομασονων για να καταστρεψουν το ενδοξο εθνος μας... βρε δε ασχολειστε με τιποτα σοβαρο λεω εγω, εδω ο κοσμος και καιγεται και οι χριστιανοι χτενιζονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή