Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2011

Για επανακρίσεις των αξιωματικών του Π.Σ, αντίποινα σχετικά με τα ελικόπτερα.

Επιστολή-καταγγελία του Αντ/γου Α. Γκουρμπάτση
''Επανακρίσεις – αντίποινα'' στον απόηχο νέων αποκαλύψεων για την υπόθεση των Ε/Π.
Κύριε Υπουργέ,

Συνέχεια της εμπάθειας που βίωσα, επί υπουργίας σας, εν γνώσει σας και υπό την ανοχή σας, από την προηγούμενη (φυσική) Ηγεσία του Πυροσβεστικού Σώματος, όπως θα πρέπει να θυμάστε, με αφορμή υπηρεσιακή μου υπόθεση σχετικά με... την μη επαναφορά μου στην ενεργό υπηρεσία, σε εκτέλεση απόφασης της Επιτροπής Αναστολών / ΣτΕ, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα, το...
αρμόδιο για την επανάκρισή μου Συμβούλιο Κρίσεων, για ακόμη μία φορά, και στην ίδια γραμμή πλεύσης με αυτήν του έτους 2010, όχι μόνον δεν με δικαίωσε τουλάχιστον έστω διοικητικά, με αποστράτευσε παρανόμως εκ νέου.

Για το σκοπό αυτόν λοιπόν, καταγγέλλω ενώπιόν σας, για σκοπιμότητες, τον Αρχηγό Π.Σ, κ. Παναγιώτη Μπονάτσο. Συγκεκριμένα, ως εισηγητής-μέλος του εν λόγω Συμβουλίου Επανακρίσεων, σκόπιμα και σε μια προσπάθεια επιχείρησης φίμωσής μου, προκειμένου να με εκδικηθεί, επειδή είχα το θάρρος και τη δύναμη να καταγγείλω, με μηνυτήρια αναφορά μου προς τον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, την προηγούμενη Ηγεσία για υπερτιμολογημένες και ζημιογόνες για το Δημόσιο Συμβάσεις και Διακηρύξεις κ.α κακουργηματικές αξιόποινες πράξεις και παραλείψεις, σχετικά με τα ελικόπτερα του Π.Σ (ιδιόκτητα και μισθωμένα), αποφάσισε τη μη δικαίωσή μου και συνακόλουθα την αποστρατεία μου, και με τον τρόπο αυτόν με ζημίωσε υπηρεσιακά, οικονομικά και ηθικά.

Ως φαίνεται, κάποιες αρχές και αξίες των αξιωματικών, όπως ο σεβασμός στο Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους, η προσήλωση και εφαρμογή της αρχής της νομιμότητας στη διοικητική (υπηρεσιακή) δράση, η εντιμότητα κ.α, στο Π.Σ σήμερα, την κρίσιμη αυτήν περίοδο για τη χώρα μας και τους πολίτες της, υπό την δική σας ανοχή, αντί να αποτελούν προτέρημα για έναν αξιωματικό, ''τιμωρούνται'' από το σύστημα διαχείρισης της εξουσίας, γιατί, ως φαίνεται, δεν υπηρετούν ''άνομα συμφέροντα'' και δεν τα προάγουν.

Οι ανωτέρω διοικητικές μέθοδοι και πρακτικές και όποιες άλλες όμοιες διαχρονικά ακολούθησε σε βάρος μου – και όχι μόνον - η Ηγεσία του Π.Σ και όσοι άλλοι θεσμικά συνέβαλαν και συνέπραξαν στην αποστρατεία μου, την μη επαναφορά μου στην ενεργό υπηρεσία και τουλάχιστον την μη διοικητική δικαίωσή μου, πέραν του ότι είναι προδήλως έκνομες και βέβαια παραπέμπουν σε άλλες εποχές και πολιτεύματα, είναι ύποπτες και εξυπηρετούν δόλιες σκοπιμότητες.

Όμως για την προσωπική μου υπηρεσιακή υπόθεση της μη δικαίωσής μου, έχω προσφύγει στη Δικαιοσύνη. Και τα πρώτα σημάδια της δικαίωσης μου έχουν ήδη κάνει την εμφάνισή τους και επιβεβαιώνουν τα ως άνω καταγγελόμενα, όπως με την έκδοση πρωτόδικης καταδικαστικής απόφασης 17/μηνης φυλάκισης για τους υπαίτιους της αποστρατείας μου, και την 3916/2010 απόφαση ΣτΕ, με την οποία έχει κριθεί μη νόμιμη η αποστρατεία μου.

Κύριε Υπουργέ,

Σας διαβεβαιώ, ότι η ανωτέρω καταγγελλόμενη συμπεριφορά του Αρχηγού Π.Σ και όσων άλλων θεσμικά συνέπραξαν στο να επιτευχθεί ο δόλιος στόχος του – αντίποινα και εκδίκηση σε βάρος μου, για τις καταγγελίες μου, σχετικά με τα ελικόπτερα -, καθόλου δεν με πτοεί, ούτε είναι ικανή να κάμψει το ηθικό και την ψυχολογία μου, να με τρομοκρατήσει, εκφοβίσει, και φιμώσει και φυσικά σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να επηρεάσει τη βούληση μου, να συνεχίσω με κάθε νόμιμο τρόπο και μέσο, προκειμένου να αποκαλύψω όλους εκείνους, που με τις πράξεις και παραλείψεις τους ζημίωσαν το Ελληνικό Δημόσιο με τα εγκλήματα που φέρεται, ότι τελέσθηκαν με τα Ε/Π του Πυροσβεστικού Σώματος, τόσο επί των ημερών σας στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη μέχρι σήμερα, όσο και κατά το παρελθόν ή όσα επιπλέον έχουν καταγγελθεί, ότι φέρεται πως τελέσθηκαν το ίδιο ως άνω διάστημα ή εφεξής τυχόν τελεσθούν, και έχουν ζημιώσει ή μέλλει να ζημιώσουν το Ελληνικό Δημόσιο και τους φορολογούμενους πολίτες, με πολλά εκατομμύρια ευρώ.

Κ ο ι ν ο π ο ι ε ί τ α ι:
1) Υφυπουργό Προστασίας του Πολίτη, κ. Μανώλη Όθωνα
2) Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών
Αντεισαγγελέα κ. Α. Ελευθεριάνο
3) Πρωτοδικείο Αθηνών
3ο Τακτικό Ανακριτή, κ. Δ. Φούκα
4) Μ.Μ.Ε.

Ανδριανός Γκουρμπάτσης
Αντιστράτηγος Π.Σ, ε.α.

ΠΡΟΣ: Υπουργό Προστασίας του Πολίτη
κ. Χρήστο Παπουτσή
------------------------------

ΘΕΜΑ: <<''Επανακρίσεις – αντίποινα'' στον απόηχο νέων αποκαλύψεων για την υπόθεση των Ε/Π >>
http://www.epirus-ellas.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου