Τρίτη 27 Μαρτίου 2012

Το τάπερ ταξιδεύει για… σπουδές

altΣε… delivery για φοιτητές έχει εξελιχθεί το Υπεραστικό ΚΤΕΛ. Καθημερινά φεύγουν δεκάδες δέματα γεμάτα φρεσκομαγειρεμένα φαγητά από μαμάδες που είτε και από μακριά φροντίζουν για το φαγητό των παιδιών τους είτε θέλουν να μειώσουν τα έξοδα.
Λαδερά, ψητά και συνήθως με το παστίτσιο να φιγουράρει πρώτο στην λίστα των τάπερ, οι μπαγαζιέρες των λεωφορείων του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Μαγνησίας γεμίζουν από...
δέματα και ψυγειάκια που μοσχομυρίζουν.
«Ειδικά Παρασκευές και Κυριακές γίνεται χαμός», λέει χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος Δημήτρης Κολινδρύνης, προσθέτοντας πως «τα κιβώτια ΝΟΥΝΟΥ και τα ψυγειάκια από μαμάδες που στέλνουν φαγητά στους φοιτητές κάνουν παρέλαση».
Τα ασυνόδευτα πάνε και έρχονται στο ΚΤΕΛ με τις μαμάδες να ετοιμάζουν συνήθως πέντε-έξι διαφορετικά φαγητά ώστε τα παιδιά να «έχουν φαγητό για όλη την εβδομάδα» με το σκηνικό να επαναλαμβάνεται πολλάκις έως ότου ολοκληρώσουν τις σπουδές τους και επιστρέψουν στη «μητρική εστία».
Στις αποθήκες του Υπεραστικού ΚΤΕΛ βρήκαμε μία μαμά που εκείνη την στιγμή άφηνε το δέμα με τα φαγητά για τον γιο της που σπουδάζει στην Θεσσαλονίκη. «Του έχω ετοιμάσει τέσσερα φαγητά, έχω βάλει ψωμάκι και τυρί και κοτόπουλο κατεψυγμένο που μπορεί να το μαγειρέψει μόνος του», θα πει η κ. Τασούλα Κ. η οποία εδώ και τρία χρόνια που ο γιος της σπουδάζει «δεν τον έχω αφήσει ποτέ χωρίς να του στέλνω φαγητό εκτός και αν μου πει εκείνος πως δεν θέλει».
Όπως εξηγεί η ίδια δεν το κάνει μόνο για να τρώει σωστά το παιδί της αλλά και γιατί είναι ένας πολύ καλός τρόπος να μειώνει τα έξοδα. «Αν δεν του έστελνα φαγητό τότε επειδή σίγουρα δεν θα μαγείρευε, τουλάχιστον όχι κάθε μέρα, θα είχε κάνει χρυσά τα delivery. Τώρα και ξέρω τι τρώει και δεν σκορπάει τα χρήματα του εκεί με αποτέλεσμα και εμείς να διευκολυνόμαστε, αφού ουσιαστικά κόβουμε ένα έξοδο. Άλλο το να δώσω μερικά ευρώ στο ΚΤΕΛ για την μεταφορά του δέματος και άλλο να δίνει ο γιος μου κάθε μέρα για σουβλάκια και πίτσες 5 ευρώ».
Βέβαια δέματα με φαγητά όχι μόνο «φεύγουν» με το ΚΤΕΛ για άλλους προορισμούς αλλά καταφτάνουν κιόλας σε πολλούς φοιτητές στο Βόλο. Ο Χρήστος Δ. είναι από την Αθήνα και βρίσκεται στο τέταρτο έτος των σπουδών του στο Βόλο. «Παίρνω δέμα κάθε εβδομάδα από την Αθήνα. Συνήθως μου τα στέλνουν Κυριακή επειδή κάθεται η μητέρα μου και τα ετοιμάζει το σαββατοκύριακο» λέει και προσθέτει πως «μέχρι και το δεύτερο έτος δεν μου έστελναν. Συνειδητοποίησα όμως ότι χαλάω πολλά χρήματα για το φαγητό, χρήματα που είτε θα μου έμεναν για να κάνω κάτι άλλο, είτε δεν θα αναγκαζόντουσαν να μου τα δίνουν από το σπίτι. Με τα φαγητά που μου στέλνουν από την Αθήνα εξοικονομώ περισσότερα από 100 ευρώ το μήνα που διαφορετικά θα πήγαιναν στα delivery».
Εφ. Ταχυδρόμος (Αλίκη Φωτιάδου)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου