Τετάρτη 4 Ιουλίου 2012

Τα δύο πιο εγωπαθή άτομα της ελληνικής τηλεόρασης



Παπαδάκης - Μελέτη
Enough πια!
Τι απωθητικό, τι μπλιαξ σαν εικόνα και τι κουραστικό αν μη τι άλλο είναι, να γυρνάς το channel σου στον Γιώργο Παπαδάκη (γνωστός στο adena-gr και ως Mr Konomizer) το πρωί και να τον κάνεις watch 7 φορές στις 10, να μιλάει για τον εαυτό του! Jesus Christ δεν παίζεται η περίπτωση του! Έλεος!
Σχολή: η είδηση είμαι εγώ (και μόνο!)  
Τη μία το ένα, την άλλη το άλλο, η κατάληξη είναι μονίμως αναφορές στην πάρτη του να κάνει ο presenter! Εγώ, εγώ, εγώ και εγώ! Αμάν! Αυτός και η ...
Ελεονώρα Μελέτη! Ίδια κατάσταση! Μπουμπουνάει μία είδηση για κάποιον για ένα λεπτό… και την υπόλοιπη μία ώρα με αφορμή, λιβανίζει τον εαυτό της!
Μείωσε το χρέος μας τότε!
Και για να τελειώνει και αυτό το παραμύθι, αν ο Παπαδάκης νιώθει άσχημα όπως εξομολογείται, που τόσα χρόνια έβγαλε λεφτά και λαχταριστούς μισθούς διαχειριζόμενος τη μιζέρια των Ελλήνων, ας περάσει από το ταμείο του country να τα καταθέσει τώρα που έχουμε και ανάγκες! Ε μα! Κάτι τέτοιοι τύποι σε κάνουν λαϊκιστή και ας μην είσαι!
Απίθανοι
Τι πίνετε και δεν μας δίνετε! Θεϊκή η σκαλέτα του αποψινού δελτίου στο Mega! Έπαιξαν για κάνα δεκάλεπτο ρεπορτάζ για τη ληστεία στο house του προπονητή Δώνη, μπουμπούνισαν και τον πανικόβλητο Γκαϊντέ να μας εξιστορεί τα γεγονότα μες στον τρόμο… ενώ δεν βρήκαν ούτε ένα δευτερόλεπτο χρόνο να αναφερθούν στη βουτιά του ανθρώπου από την Ακρόπολη! Προφανώς θέμα χωροταξίας ήταν, τους άγγιξε περισσότερο η θεματολογία για τις Κηφισιές και τις Εκάλες!
Γιώτα Δημητρακοπούλου
 http://www.enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου